2011. július 26., kedd

Leveles "pizza"

Régen Nők lapja konyhában láttam hasonlót. Azóta többször csináltam, de már recept nélkül. Hasonlít a pizzára, mert bármit tehetünk rá szerintem, amit egy pizzára. Csak nem pizzatészta kell hozzá, hanem leveles. :) Így még gyorsabban is elkészül. :) Jó lehet uzsonnára, könnyed vacsorának, akár reggelinek. Én most "desszertnek" készítettem. Ne érezze magát egyedül a krumplis galuska. :)

Így készült

A kinyújtott leveles tésztát megkentem olívaolajjal. Sajtot reszeltem rá, majd paradicsom karikákkal befedtem. A paradicsomra vöröshagymát és egy-egy kis kocka fetasajtot tettem. A tetejét sóval és oreganoval beszórtam. A tetejére is került egy kevéske sajt. Kb. 20-25 perc alatt a sütőben megsül.

Hozzávalókat azért nem írok, mert mindenki kedve és ízlése szerint ízesítheti.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése